Workshopy / odpolední blok

14.15 – 15.45
Obsah a strategie, Marek Šoth – Instagram jako business platforma. Jak vytvořit úspěšnou strategii na firemním instagramu a jak vyhodnotit výsledky.

Výkonnostní reklama, Lukáš Dobrovolný – jaké formáty aktuálně na Instagramu fungují, jak nastavit základní reklamu z mobilu a ukázky pokročilejších možností přes Facebook Ads Manager.

>>> Prezentace z workshopů nejsou k dispozici


15.45 – 16.00
Coffee Break


16.00 – 17.30
Foto workshop, Aki Votrubová – jak fotit na Instagram. Praktické ukázky, styl focení a nejlepší formáty, nejpoužívanější aplikace na úpravu a postprodukci fotek.

Video workshop, Michal „Boodya“ Budinský – video ve světě Instagramu. Výběr správného video formátu a jeho použití ve feedu, Insta Story nebo IGTV.

>>> Prezentace z workshopů nejsou k dispozici