Konference / dopolední blok

08.45
Otevíráme dveře


09.30

Začátek


09.30 – 10.20

ČÍSLA & NOVINKY

Se Socialbakers a Kantarem přineseme přehled nejnovějších globálních i tuzemských statistik Instagramu. Také si ukážeme aktuální funkce a novinky, které Instagram nabízí a jak je možné je využít v byznysu.

Instagram a jeho vývoj v porovnání s ostatními sítěmi. Vyplatí se do této platformy investovat? Kteří influenceři nejčastěji spolupracují se značkami? Čísla za Česko i celý svět.
Pavel Němejc, Socialbakers – PREZENTACE ZDE

Český gram 2018: Globální i lokální čísla Instagramu. Jak se síť mění a které cílovky rostou? Jak tam Češi vnímají reklamu a koho sledují?
Průšová Petra / Tomáš Pflanzer, Kantar – PREZENTACE ZDE

Případová studie: Footshop prodává tenisky přes Instagram, ukáže jak pracuje s nejnovějšími mediálními formáty
Martin Paukrt, Footshop – PREZENTACE ZDE


10.20 – 11.20

OBSAH

Kulturní PR na Instagramu: Čeští herci, zpěváci a známé osobnosti
Vojta Frajt / Pavlína Fechterová, 2media – PREZENTACE ZDE

Profi fotografka a Instagram. Jaký je její přístup k fotkám, Instagramu a autenticitě?
Bára Vávrová, fotografka PREZENTACE ZDE

Jak se prosadit (nejen) na Instagramu napříč celou Evropou
Jitka Fürst, Mikolas Josef – PREZENTACE ZDE

Případová studie: #Užvím – jak má vypadat ideální kreativa Stories, aby měla co nejvíc konverzí
Honza Kotek, Peppermint Digital – PREZENTACE ZDE


1120 – 1145
Coffee Break


11.45 – 12.45

REKLAMA

Proč je instagram nejnávykovější sociální síťí a jak nejkreativněji využít dostupné formáty v kampaních?
Honza Ryšánek, WMC Grey – PREZENTACE ZDE

Případová studie: Olympiáda #vednevnoci a zejména na Stories
Zuzana Kadlečková, Coca-Cola

Freslabels jako jedni z prvních českých e-shopů na Instagramu. Změnila se role obrázkové platformy v komunikačním mixu?
Petra Kellerová, Freshlabels – PREZENTACE ZDE

Případová studie: #Instaudit – jak se spolek Českobudějovicko-Hlubocko rozhodl využít přední české instagramisty
Jan Jelínek, B&T / McCann – PREZENTACE ZDE


12.45 – 13.45

INFLUENCEŘI

Spolupráce s influencery v Česku a ve světě. Představení platformy pro managing influencerů
Peter Sládeček, Tubrr – PREZENTACE ZDE

Jak sportovec pracuje s Instagramem, s publikem, se Stories a podle čeho si vybírá spolupráce
Maxim Habanec, #skateofmind3 – PREZENTACE ZDE

Nejde jen o to mít hezký Instagram, ale i život
Kristýna Dolejšová, zakladatelka hnutí #ZaNormalniHolky a podporovatelka projektu proti poruchám příjmu potravy Anabell – PREZENTACE ZDE

Co je pro influencery při spolupracích se značkami důležité a jak získat 200.000 followers
Anna Kadeřávková, herečka a influencerka – PREZENTACE ZDE


13.45 – 14.00
Konec konferenční části
Coffee Break