Konference / dopolední blok

Téma Instameetu 2019
Business na Instagramu – skutečně to funguje? Jak české značky pokročily ve využívání nejsledovanější sociální sítě současnosti, kolik času tam tráví a kolik peněz utrácí v reklamě? Může se český a slovenský influencer Instagramem uživit? A co nás čeká v roce 2020?


08.30 – 09:30
Otevíráme brány a servírujeme snídani od našeho partnera MANA drink.


09:30
Začátek konference


09.30 – 10.30

ČÍSLA & NOVINKY

Stejně jako předchozí ročníky přineseme aktuální statistiky z Česka i zahraničí. Také se můžete těšit na krátké shrnutí novinek, které Instagram za poslední rok představil.

# Tomáš Pflanzer, Kantar – prezentace ZDE
# Tereza Herianová, Socialbakers – prezentace ZDE
# Peter Mižík, Wavemaker – prezentace ZDE


10.30 – 11.30

OBSAH

V obsahové části naši hosté představí případové studie, jak Instagram využili pro prezentaci značky, produktu nebo své vlastní práce.

# Nicole Karraová, Česká televize – prezentace není k dispozici
# Veronika Horňáková & Martina Svabdíková, Bella Rose – prezentace ZDE
# Nikol Moravcová & Karol Šramlová, instaHEROshow – prezentace není k dispozici


11.30 – 12.00
Coffee Break / Oběd


12.00 – 13.00

REKLAMA

Opravdu je možné postavit kampaň čistě na Instagramu? Reklamní blok bude o businessu, rozpočtech a statistikách instagramových kampaní.

# Jan Ryšánek, WMC/GREY – prezentace ZDE
# Dan Dedek, Peppermint – prezentace ZDE
# Jiří Nevečeřal, Socialsharks – prezentace ZDE
# Peter Surin, Elite Solutions – prezentace ZDE


13.00 – 14.00

INFLUENCEŘI

Pozvali jsme úspěšné osobnosti českého Instagramu, aby nám představily, jak fungují jejich spolupráce se značkami, jaké jsou honoráře a výsledky influencerských kampaní.

# Becca Wechsler, @styleofbeccaprezentace ZDE
# Adrian Brandýs, @thatboy.czprezentace ZDE
# Lucie Zelinková, @luciezel – ze zdravotních důvodů nevystoupila
# Tomáš „TMBK“ Břínek, @tmbkofficial – rozhovor s moderátorem


14.00
Konec konferenční části